Παιδική χαρά (Mega)

paidiki xara, mega, episodia, pediki xara, mega, episodia
Επεισόδια:
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26]

Είδος Σειράς: Κωμωδία
Πρωταγωνιστούν: Ρένια Λουιζίδου, Κώστας Κόκλας, Γιώργος Αλεβιζάκης, Γιάννης Κύρικος, Βασίλης Γαλαίος
Έτος έναρξης προβολής: 2009
Κανάλι Προβολής: Mega

Περιγραφή: Ρένια και Κώστας: ζούνε ανάμεσα μας! Οι σύγχρονοι γονείς της διπλανής πόρτας που πρέπει να τα βγάλουν πέρα με τη ξέφρενη καθημερινότητα μεγαλώνοντας τα τρία αγόρια τους, ηλικίας 9, 11 και 15 ετών. Η Ρένια, μητέρα και δυναμική γυναίκα καριέρας "μισεί" κάθε μορφή χάους αλλά με τέσσερις άντρες στα πόδια της, μάλλον πρέπει να μάθει να ζει μ΄αυτό! Ο Κώστας, πατέρας και μεγάλο παιδί, "δύο σε ένα", καμαρώνει για τρία πράγματα: Την οικογένεια του, τη Συριανή καταγωγή του και το μοναδικό best seller που έγραψε στα 18! Σήμερα είναι σεναριογράφος κι εργάζεται στο σπίτι, όταν τον αφήνουν βέβαια τα καμάρια του! Η καθημερινότητα μιας πενταμελούς οικογένειας στην απαιτητική εποχή μας. Κωμικά στιγμιότυπα τα οποία μπορεί να συμβαίνουν μέσα στο σπίτι μας!

126 σχόλια

kollhma megalo wraio paidi o xarhs!!!!!!!!!!!!! xaxaxaxaxaxa

ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΟΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΙ,ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

opote thes apanta! eimai to idio atomo pou sou ekana tin parapanw erwtisi...

teleio mono afto leo

axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa exei pesei polu GELIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

KAI GAMW TA ERGA!

ΤΙ ΑΝΝΟΗΤΟ ΕΡΓΟ!

malakies les noobaki enai teleio ergo

eixe para polu plaka otan to edixne

όλοι λέτε μαλακίες!!! Είναι το καλύτερο έργο που υπάρχει!!!

kai mena m aresei

exei poli plaka

φανταστικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακαρι να το εδειχνε κι αλλο ηταν το αγαπημενο μου εργο.Δεν εχασα ουτε ενα επεισοδιο.Αν το εδειχνε θα το εβλεπε κι ο μπαμπας μου και θα γελουσε μεχρι να τελιοσει.Και εγω και η μαμα μου αλλα ο μπαμπας μου πιο πολυ.Εμενα μου αρεσε πιο πολυ στο alou fam park εχαι πολυ πλακα.Το βλεπο καθε μερα στον υπολογυστη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ολα τα αγαπημενα μου αλλα τοσο πολυ πλακα;δεν εχω ξανα δει πιο πολυ πλακα ρε παιδια.Θα μου αρεσε πολυ να παιξω και εγω σε ενα οιδιο εργω με την αδερφη μου και με τον ξαδερφο μου.Κατι ομια κανουμε στο σπιτι ενα σορο βλακιες κανουμε και εγω σαν το χαρη η αδερφη μου σαν το λουκα και ο ξαδερφος μου σαν το νικολα η αδερφη μου ειναι η αρχηγος μας επιδει ειναι η μεγαλητερη μετα εγω και μετα ο ξαδερφος μου αλλα στο μιαλο μεγαλητερη ειμαι εγω.Λεω μεγαλητερη και οχι μεγαλητερος γιατι εγω ειμαι κοριτσι και μου αρεσει να κανω τετοιες βλακιες και μου αρεσε πολυ οταν εκανε ο χαρης επιχειριση λουτσα τωρα ομως πρεπει να βγω επιδει χρειαζεται τον υπολογυση.Γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

χαχαχαχα

γειά σας θα σας πω πως λέγοναται τα παραγματικά ονόματα κ΄θε προταγονιστή ο χάρης βασίλης ο νικόλας γιάννης ο λουκάς γιώργος η ρένια ρένια και ο κώστας κώστας.......................................

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΙΟ?????????????????????????

ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!

ποιος αλλος;

ρε παιδια αφου ειναι 37 ατομα μεσα γιατι κανενας δε μιλαει;

ναι τωρα 38

ναι τωρα που θα φιγω εγω ομως θα ειναι 37

αααα κιολας πηγαν σαραντα εξι

ναι μιοσαν τωρα πηγαν 44

ααααα γιατι ολλο ποιο πολυ μιονουν

αχαχαχα μπηκαν κι αλοι βλεπω

παλι μιοσαν δεν το αντεχω

γιατι γιατι ρε παιδια γιατι

Για να σταματησω να γραφω τοσο πλυ θα δω ειναι επισοδειο επιδη καθε μερα και καθε βραδει εχω γλωσσο διαριες.Γιαυτο θα δω ενα ωραι και αστειο επισοδειο,οποιος απο εσας εχει γλωσσο διαρια να δει ενα αστειο επισοδειο και να σταματισει εχω πολλες διαρειες.Αχ και πρεπει να δω και δευτερω για να ηρεμησω με ποναει η μυτη μου απο την μια πλευρα,κοκκινησε.Αλλα τι σχεσει εχει αυτο μα τι γλωσσοδιαρια;;;μα τι λεω κανω ερωτιση στον εαυτο μου.Εμαι τρελει για δεσιμο.Και πολυ μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα,δηλαδη μιλαω συνεχεια.Μμμμμμμ σε λιγο μετα το γραψιμω δηλαδη θα δω το αγαπημενω μου εργω ενοω το εργω που ειμαι σε αυτο το sait τωρα ειναι το αγαπημενω μου, το <>...ρε παιδια δεν εχεται την ενυηποση ο,τι μηλαω πολυ;;..[\//?????/εε;σας ειπα εχω γλωσσο διαρια.Δεν μπωρο να σταματησω.Καταλαβατε εεεεε;;;;;ναι ναι τωρα μωλις δω οτι η ωρα παι 8 και 50 θα σταματησω να γραφω και θα δω το εργω θα κανω πολυ πολυ πολυ παραπολυ παραπολυ μα παραπολυυυυυ.Ομως εινα σπαστηκω να γραφω συνεχεια δεν συμφωνητε;;;;καλυτερα να δω λιγο νορητερα.Μπορει.Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα,ενταξι ενταξι, μα μα τι λεω.Να ειμαι και εγω πολυ αστεια σαν τα παιδια.Ποσες γραμες θα εχω κανει αραγε πολλες πολλες παραπολλες μα παραπολλες .Σκεφτομαι.Μμμμμ να δω η να μην δω αυτο σκεφτομαι...Αααα να γραψω λιγο ακομη,ετσι και αλιος σε λιγο θα παει και 50 τωρα ειναι 8:36 μμ θα αλαξει μετα θα αλαξει παλι και παλι και παλι και πλι και πολλες φορες οσπου να φτασει στο 50.Αλλα σκεφτομαι τι να γραψω...Εχω γραψει και πολυ εγω.Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.Αναροτιεμε και παλι ποσες γραμμες εγραψα.Μαλλον 126 μεχρι τωρα μαλλον μαλλον ανε αντε και 40 σε 10 δευτερολεπτα παει 50 μετραω 0 1 2 3 αργει πλυ οποτε να μην μετραω να γραφω θα ειναι καλυτερα ποιο πολυ μου αρεσουν τα γραμματα αποτι οι αριθμοι.Αντε να ερθει και5 αλλα 5 φτασαμε 38 παιδια ημαστε μεσα και ποσο δεν ξερω θα παει ποπο πως βαριεμε ειναι σπαστικο αλλα 4 δευτερολεπτα και ωραια εχω γραψει και παραπολλες γραμμες.Εχει γραψει κανενας τοσο πολυ οσο εγω; εε;;;; να αλλα 3 δευτερολεπτα και παλι αναρωτιεμε ποσες γραμμες εγραψα αα αλλα δυο δευτερολεπτα ναι ναι ναι ναο γραφω συνεχεια και το σβεινω αλλο ενα δετερολεπτο και πριμενω πριμενω αλλα θα γραψω λιιιγι περισιτερο να πηγε και 50 και παμε να δουμε το εργο παιδικη χαρα 1 2 3 and go!

ρε παιδια εχει δικιο εχει γλωσσοδιαρια

ρε παιδια 68 παιδια ειναι μεσα γιατι δεν μιλαει κανεις;

70 ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

αααααααααα δεν παμε καλα τι 70 κοριτσι\αγορι μου

ΑΥΤΟΙ Η ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΞΚΤΙΚΗ

Ρένια και Κώστας: ζούνε ανάμεσα μας! Οι σύγχρονοι γονείς της διπλανής πόρτας που πρέπει να τα βγάλουν πέρα με τη ξέφρενη καθημερινότητα μεγαλώνοντας τα τρία αγόρια τους, ηλικίας 9, 11 και 15 ετών. Η Ρένια, μητέρα και δυναμική γυναίκα καριέρας "μισεί" κάθε μορφή χάους αλλά με τέσσερις άντρες στα πόδια της, μάλλον πρέπει να μάθει να ζει μ΄αυτό! Ο Κώστας, πατέρας και μεγάλο παιδί, "δύο σε ένα", καμαρώνει για τρία πράγματα: Την οικογένεια του, τη Συριανή καταγωγή του και το μοναδικό best seller που έγραψε στα 18! Σήμερα είναι σεναριογράφος κι εργάζεται στο σπίτι, όταν τον αφήνουν βέβαια τα καμάρια του! Η καθημερινότητα μιας πενταμελούς οικογένειας στην απαιτητική εποχή μας. Κωμικά στιγμιότυπα τα οποία μπορεί να συμβαίνουν μέσα στο σπίτι μας!

pwwwwwww o Xarhs mou 8umizei ena paidi ap'to sxol. mou...vasika t paidi einai ligo pio wraio alla etsi opws milaei k feretai moiazoun pl!!! exei pl plaka!!!!!!!!!!!!

pwwwwwww o Xarhs mou 8umizei ena paidi ap'to sxol. mou...vasika t paidi einai ligo pio wraio alla etsi opws milaei k feretai moiazoun pl!!! exei pl plaka!!!!!!!!!!!!

Έχει έναν που γραφει μες τα σχόλια εν πολλά ανορθόγραφος!!!




ΕΝΝΕΝ!!!

να μην φοβασε

ακομα δεν φοβαμαι γιατι μολισ τωρα εφυγαν

που πηγαν?

τι αλλο

δουλευει η μα σου?

ΘΑΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

τα ιδια!!!

ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

τη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ λες?

ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ

τι νεα???

γιατι δεν πας στην γιαγια σου?

ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΝ

πανε στην γιαγια σου ρε

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΡΩΤΩΝ ΤΩΡΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ

αν φοβιθης πολυ παρε με τηλ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

ενταξει?να μου το πεις γιατι ξερω πως ειναι

ΘΕΛΕΙΣ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΑΜΕ

ελλεως.Αλλο ειναι το θεμα μας

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ

σου ειπα αν φοβασε θες να ερθουμε να σε παρουμε

ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΑΜΑΙ.ΘΕΛΕΙΣ

ΟΧΙ ΕΛΑ ΕΣΥ ΕΔΩ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΥΣΗΧΗΣΟΥΝ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ

αν θελεις τωρα μπορω να πω τον μπαμπα μου πριν βαλει το αμαξει μεσα

Ε ΘΕΛΕΙΣ

ΠΕΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ

τι ειπε

την πηρε

ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.........

ΦΟΒΑΜΑΙ

ΜΙΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ

Όταν τα αεροπλάνα πετάνε, η γη απλώνεται και οι άνθρωποι ξεχνάνε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emena den mou deixnei sto mega

Re paidia ti egine?ti fovaste??a kalaaa..

emena den mo deixnei

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ti ili8iotites grafete re esis oi eladites iste pl mourmouries oi kipreoi en kaliteroi glosa p esiete dld re koumpare

Συγνώμη να ρωτήσω κάτι?Γιατί δεν παίζουν τα επεισόδια?Εσείς που τα βλέπεται?

εγω τα βλεπω στην TV αλλα στην ιστοσελιδα του mega δεν τα διχνει

TELIO MAKARI NA TO EDIXNE KAI ALLO

NAI LIGA EPEISODIA EDI3EEEEE

τοσο γελιο ουτε στα πιο αστεια ονειρα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

μηπως ξερετε που βλεπουμε επεισοδεια στο internet γιατι στο megatv δεν τα εχει

δεν πιστευα ποτε στην ζωη μου οτι θα βγει τοσο ορεα σηρα ειμουν 14 χρονον οταν αρχησε εγω και οι φιλοι μου το βλεπαμε καθε μερα τορα ειμαι 16 και συνεχιζω να το βλαιπω στο ιντερνετ

ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΓΡΑΨΑΝ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΩ ΤΟΣΟ ΓΕΛΙΟ!!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ...ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ....ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.Η ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ..

ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ.ΚΑΙ ΠΟΛ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕΣΑ?

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΖΩΗΣ.

ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ???

ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ!!!!!!!!!!
ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ????

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ!!!!!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΤΙΕΥΟΜΑΙ!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!ΠΑΝΤΩΣ ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Α!ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΣ.
ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΓΟΡΙ Η ΚΟΡΙΤΣΙ??
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΡΙΤΣΙ.

ΚΑΙ ΕΓΩ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Η ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ?????

ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ...ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΦΥΣΙΚΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗ????

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!

ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ?

ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΜΕΝΩ.

ΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ.........

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΣ ΩΔΕΙΟ?ΤΙ ΟΡΓΑΝΟ?ΕΓΩ ΠΙΑΝΟ.

ΜΑΝΤΕΨΕ...................

ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΚΙΘΑΡΑ,ΒΙΟΛΙ?

ΟΧΙ.
Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ.............
DRUMS.....!!!!!

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ..

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..

ΓΕΙΑ.................

ΧΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΣ ΛΟΥΚΑΣ

Καλα μιλαμε ειναι και γαμω τα εργα

Τελειο εργο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εγω το θεωρω ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ!

Κάθε υβριστικό και προσβλητικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Popular Posts

PrivacySitemapContactEmail
© Copyright 2013 TV Land - All Rights Reserved - Powered by Blogger.com
Distributed By Blogger Themes | Design by : Saeful13 - Saeful Rahman